Regulamin obiektu "Błękitny Kopań"
§ 1 POSTANOWIENIA WSTĘPNE
- Właścicielem obiektu i stroną umowy jest Nowakowski Tarsalewski sp. j. z siedzibą w Łodzi przy ul. Piramowicza 15/19.
- Gość może zawrzeć umowę usługi hotelowej w formie pisemnej lub za pośrednictwem systemu rezerwacyjnego obiektu dostępnego na stronie www.blekitnykopan.pl lub za pośrednictwem platformy Booking.com.
- Warunki rezerwacji dokonanej bezpośrednio lub potwierdzonej przez właściciela obiektu rezerwacji w drodze elektronicznej, w szczególności okres, w którym pobyt ma być realizowany, cena oraz rodzaj obiektu z chwilą zawarcia umowy stają się warunkami umowy usługi hotelowej.
- W ramach zawartej umowy usługi hotelowej właściciel obiektu zobowiązuje się świadczyć usługę hotelową zgodną ze swoim standardem zapewniając Gościowi dostęp do obiektu na zasadach określonych w rezerwacji i regulaminie.
- Zawierając umowę usługi hotelowej gość zobowiązuje się do przestrzegania przez siebie i osoby zgłoszone przy rezerwacji, postanowień regulaminu, warunków rezerwacji i zapłaty ceny zgodnie z warunkami zamówienia.
- Z obiektu wraz z gościem mogą korzystać tylko osoby zgłoszone przy rezerwacji (maksymalnie 8 osób).
- Przekazanie kluczy do obiektu i jego odbiór przebiega zawsze w obecności zarządcy obiektu lub osoby do tego upoważnionej.
§ 2. WARUNKI KORZYSTANIA Z OBIEKTU
- Na terenie obiektu obowiązuje doba hotelowa trwająca od godz. 15:00 w dniu przyjazdu do godz. 11:00 w dniu wyjazdu.
- Z chwilą przybycia do obiektu Gość zobowiązany jest do:
- zapoznania się ze stanem zajmowanego przez siebie obiektu,
- niezwłocznego zgłoszenia ewentualnych uwag do obiektu, w tym do stanu technicznego obiektu lub innych uwag dotyczących miejsca pobytu,
- podpisania karty meldunkowej,
- zapłaty za pobyt, chyba że płatność została uregulowana przy rezerwacji lub umowa została zawarta za pośrednictwem platformy Booking.com.
- Przy zameldowaniu obiekt ma prawo pobrać kaucję w kwocie 500 zł za pobyt, która zwracana jest Gościowi w dzień wyjazdu w przypadku bezusterkowego zwrotu obiektu.
- Właściciel obiektu nie ponosi odpowiedzialności za ewentualne przerwy ze strony dostawców wody czy prądu.
- Klient ma prawo do rezygnacji z pobytu w każdym czasie.
- W sytuacji skrócenia czasu pobytu, niezależnej od właściciela obiektu, płatność za niewykorzystany czas nie jest zwracana.
- Przy rezerwacji bezpośredniej wymagana jest wpłata zadatku w wysokości 30% ceny w terminie 3 dni od dokonania rezerwacji pod rygorem jej anulowania. W sytuacji rezygnacji z zarezerwowanego pobytu zadatek nie podlega zwrotowi.
- Płatność zadatku lub płatność za cały pobyt przed jego rozpoczęciem realizowana jest przelewem tradycyjnym lub za pośrednictwem Przelewy24.pl. Operatorem kart płatniczych jest PayPro SA Agent Rozliczeniowy, ul. Pastelowa 8, 60-198 Poznań, wpisany do Rejestru Przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy Poznań Nowe Miasto i Wilda w Poznaniu, VIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 0000347935, NIP 7792369887, Regon 301345068.
- Przy opuszczaniu obiektu należy pamiętać o wyłączeniu urządzeń elektrycznych i zamknięciu drzwi oraz okien.
- Do dyspozycji gości pozostaje bezpłatny parking. Obiekt zapewnia jedno miejsce parkingowe do jednego obiektu. Właściciel obiektu nie ponosi odpowiedzialności za szkody lub kradzież samochodów pozostawionych na parkingu.
- Gość zobowiązany jest do zachowania wzmożonych zasad bezpieczeństwa podczas grillowania. Rozpalanie grilla możliwe jest wyłącznie w wyznaczonym do tego miejscu.
- Na terenie obiektu obowiązuje zakaz palenia ogniska oraz używania otwartego ognia.
- Obiekty wyposażone są w czujniki dymu. Obowiązuje całkowity zakaz palenia wewnątrz obiektu.
- W obiekcie obowiązuje zakaz smażenia ryb. W tym celu można skorzystać z grilla gazowego wyposażonego w dodatkowy palnik do smażenia dostępnego dla wszystkich gości przy altanie ogrodowej.
- Obowiązuje zakaz korzystania z urządzeń zasilanych gazem lub elektrycznością nie będących wyposażeniem obiektu, z uwagi na zagrożenie pożarowe, a także zakaz wnoszenia materiałów wybuchowych i łatwopalnych.
- Gość zobowiązany jest do segregowania śmieci w przeznaczonych do tego celu pojemnikach znajdujących się na terenie obiektu.
- Za zgubienie klucza do obiektu naliczana jest opłata w wysokości 100 zł.
- Cisza nocna obowiązuje od godziny 22.00 do 8.00 rano.
§ 3. OCHRONA DANYCH OSOBOWYCH
1.Administratorem danych osobowych Gości oraz innych osób przebywających na terenie obiektu oraz wokół na obszarze objętym monitoringiem jest Nowakowski Tarsalewski sp. j. z siedzibą w Łodzi przy ul. Piramowicza 15/19 NIP 7252296222 REGON 385208067 KRS 0000821987.
- Zakres danych osobowych jakie są przetwarzane:
- Imię i nazwisko;
- Adres e-mail;
- Numer telefonu;
- Treść wiadomości;
- Numer dokumentu tożsamości;
- Numer rejestracyjny samochodu (w przypadku korzystania z parkingu);
- Numer PESEL.
- Administrator może przetwarzać dane osobowe w celu realizacji umowy usługi hotelowej dla celów wynikających z prawnie uzasadnionych interesów realizowanych przez Administratora, takich jak zapewnienie bezpieczeństwa w obiekcie, obsługi reklamacji, dochodzenia ewentualnych roszczeń lub obrony w zakresie ewentualnych wzajemnych roszczeń gości, a także kontaktu z Gośćmi w razie nieprzewidzianych zdarzeń.
- Szczegółowe warunki przetwarzania danych osobowych opisane są w Polityce Prywatności dostępnej na stronie https://www.blekitnykopan.pl/polityka-prywatnosci/.
§ 4. POSTANOWIENIA KOŃCOWE
- Regulamin stanowi umowę pomiędzy stronami obowiązującą od dokonania rezerwacji.
- W obiekcie istnieje możliwość płatności gotówką oraz kartami płatniczymi.
- Ceny pobytu określone są informacyjne w cenniku dostępnym na stronie internetowej. Podane ceny nie obejmują podatku lokalnego, który wynosi 2 zł od osoby począwszy od drugiej doby pobytu. Cena realizowanej usługi określona jest w warunkach rezerwacji.
- Właściciel obiektu może wypowiedzieć umowę ze skutkiem natychmiastowym bez zwrotu pieniędzy w przypadku nieprzestrzegania regulaminu.
- Umowa nie obejmuje sposobu dojazdu, wyżywienia i organizacji czasu w trakcie pobytu.
- Klient ma prawo do złożenia reklamacji – reklamacje należy składać w dniu przyjazdu lub w trakcie pobytu, aby obiekt mógł zareagować w trybie natychmiastowym. Reklamacje należy zgłaszać na miejscu, telefonicznie lub mailowo, będą one rozpatrywane w terminie do 14 dni roboczych.